Politika kvality
Vedení společnosti TALPA, spol. s r.o. vyhlašuje následující Politiku kvality, která má zajistit, abychom trvale poskytovali výrobky a služby, které splňují nebo překračují očekávání našich zákazníků.
Hlavní cíle Politiky kvality jsou:
Prosperita, odpovědnost, efektivita
• zdokonalování procesu výroby a jeho neustálé zlepšování na základě analýz dat a informací
• zavádění nových výrobních postupů a technologií
• realizování plánovaných investic s cílem vytvoření dostatečných výrobních kapacit, zlepšení pracovních podmínek a zvýšení efektivity výroby
• zodpovědný přístup k životnímu prostředí a jeho ochraně
Partnerství se zákazníky a dodavateli
• individuální přístup k plnění potřeb a očekávání všech našich zákazníků
• budování obchodních vztahů na základě výhodné spolupráce s využitím oboustranně výhodných řešení
• transparentní a otevřená komunikace, dodržování smluvních ujednání, právních a etických norem.
Kvalitní výrobky a služby, fungující systém
• neustálé zlepšování našich procesů, úrovně pracovního prostředí a odborné způsobilosti našich zaměstnanců.
• snižování a odstraňování vad našich výrobků a služeb
• analyzování výkonnosti procesů a neustálé zlepšování systému řízení kvality
Motivovaný, sebevědomý, samostatný a zodpovědný zaměstnanec
• vytvoření týmu spolehlivých, odborně zdatných a spokojených zaměstnanců
• pravidelné seznamování zaměstnanců s výsledky společnosti
• zlepšování bezpečnostních a hygienických podmínek na pracovišti
• aktivní přístup k osobní motivaci každého zaměstnance.
K zajištění Politiky kvality se vedení společnosti TALPA, spol. s r.o. zavazuje udržovat, rozvíjet a trvale zlepšovat systém managementu kvality v souladu s požadavky normy ISO
Realizace strategických záměrů, politiky kvality, cílů kvality a plánovaných hospodářských výsledků společnosti vyžaduje aktivní účast všech zaměstnanců společnosti.
V Pilníkově dne 29. 3. 2023 Ing. Vlastimil Tauchman, majitel a jednatel společnosti